September 30, 2011

..και ναι ΠΡΕΠΕΙ!

ναι ειπα πως θα βαλω ενα προγραμμα στην ζωη μου. δεν το εκανα ποτε. ειμαι σχεδον εικοσι χρονων και δεν θελω τα πρωϊνα να ξυπναω. ο υπνος ειναι ασθενεια οπως λεει και η γιαγια μου. ναι το παραδεχομαι και εγω η ιδια. ειμαι αρρωστη.
ζουμε στον αιωνα της ταχυτητας. ολα πρεπει να γινουν σε συγκεκριμενο χρονο με συγκεκριμενη ακριβια. ομως οσο κοιμαμαι σκεφτομαι:ποιος καθοριζει τα πρεπει? υπαρχει το πρεπει? και αν δεν κανεις αυτο που πρεπει τι συμβαινει?
και ναι καταφερα να απαντησω σε ολα τα πιο πανω μεσα απο την καθημερινοτητα μου ως ενα πλεον ατομο μακρια απο τους γονεις μου σε μια χωρα που αν και μου ειναι γνωστη η γλωσσα καποτε και αυτη με εξαπατα!!!!!
τα πρεπει τα καθοριζουν οι αναγκες μας. για παραδειγμα εχεις ενα κατοικιδιο που λατρευεις, σωστα? το θελεις να ειναι εκει τις ωρες μοναξιας σου, ή για να ο προσεχεις, η στην περιπτωση μου για να ειμαι πιο υπευθυνη και επειδη τα λατρευω τα ζωα. ε λοιπον αυτο το σκυλακι εχει πολλα πρεπει τα οποια εσυ σαν ιδιοκτητης οφειλεσαι να τα κανεις. η πρωϊνη τουαλετα (η οποια για μενα ειναι  χειροτερο)πρεπει να γινει και ολες τις υπολοιπες της ημερας. δεν θελει και βολτα το μωρο? θελει! ρωτας το καημενουλικο αν θελει εξω και σε κοιταζει με εκεινα τα ματακια..ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙΣ? εγω παλι οχι. αυτο θα ηταν το λιγοτερο αν σκεφτεις ποσα θελεις και ποσα πρεπει να κανεις σε μια μερα!
το ΠΡΕΠΕΙ υπαρχει. αν θελεις να εισαι σωστος στην ζωη σου, να εχεις μια ομορφη σχεση με καποιον, να πετυχεις σε ολους τους τομεις στην ζωη σου τοτε το πρεπει ειναι πολυ ψηλα στην λιστα!
υπαρχει και το αλλο που λεμε αν δεν το κανω τι εγινε? δεν εγινε ή θα γινει! θα χασεις το λεοφορειο για οσοι χρησιμοποιουν μεταφορικα μεσα, θα αργησεις ή θα χασεις μια επαναληψη στο σχολειο,πανεπιστιμιο αντιστοιχα, ακομη μπορει να φτασεις να σου κοψουν το ρευμα λογω αργοποριας ή το χειροτερο που για πολλους ανθρωπους θα φαινοταν τραγικο? θα σου κοψουν την συνδεση στο διαδικτυο! πως θα χασεις τα comment και τα likes? γι'αυτο ηθικο διδαγμα? ΠΡΕΠΕΙ  να πληρωνουμε εγκαιρα τους λογαριασμους μας! ΕΣΥ μπορεις να κανεις ολα οσα ΠΡΕΠΕΙ?





3 comments:

  1. to kaimeno to carla mas.. omws epire ta omorfa matakia tis mamas!

    ReplyDelete
  2. exis dikeo glikuli mu! afu miazi su! xXxXx

    ReplyDelete
  3. enen glikula m.. esena miazi s! xXxXxXx

    ReplyDelete